czwartek, 12 marca 2015

Rozdział XI "True Love"

-Coś ty zrobił?! - zawołał Harry.
-Ja... emmm - Zayn zaczął się jąkać.
-Uderzył mojego przyjaciela!!! - krzyknęłam i wtuliłam się w Louis'a, mocząc w ten sposób jego koszulkę.
-Już spokojnie - Lous zaczął mnie uspokajać.
-Palant - usłyszałam to z ust Liam'a. Było to skierowane do Zayn'a jak się nie mylę...

-Przepraszam - wyszeptał Mulat i podszedł do mnie. 
Spojrzałam na chłopaka, zapłakanymi oczami.
-Dlaczego to zrobiłeś? - zapytałam i zwiesiłam głowę.
-Byłem zazdrosny - wyznał, łapiąc mój podbródek i zmuszając, abym na niego popatrzyła.
-Zazdrosny? - zaśmiałam się ironicznie, a Mulat szeroko się uśmiechnął.
-Widzisz co ze mną robisz? - wzruszył ramionami, a ja znów się zaśmiałam, tym razem szczerze.
-Gołąbeczki pogodzeni? - zapytał Lou.
-Co ty masz z tymi gołąbkami?! - spojrzałam na niego z rozbawieniem, w oczach.
-To są moje Keviny - powiedział,  a ja i Ash wybuchnęłyśmy śmiechem.
-Czemu Keviny? - zapytała Ash, uspokajając swój oddech, lecz mój wciąż był przyspieszony przez śmiech.
-A czemu, by nie?! - zaśmiał się Lou i poczochrał moje włoski.
-Ej! - krzyknęłam i poprawiłam włosy.
-Jessi - usłyszałam dziewczęcy głos.
-Kate - pisnęłam i pobiegłam na korytarz, gdzie czekała na mnie blondynka. Przytuliłyśmy się, a dziewczyna zlustrowała mnie.
-Tak będziesz ubrana? - wskazała palcem na mój strój.
-Która jest? - zapytał.
-16 - krzyknął Harry.
-Dziękuję - zachichotałam i weszłam z powrotem do salonu.
-Ash dzisiaj robię imprezę, okey? - zapytałam.
-Masz żarcie? - spojrzała na mnie siostra.
-Zadzwonię do Drake'a. Coś załatwi - machnęłam ręką - Wy też będziecie? - spojrzałam na chłopaków.
-Jeśli możemy - wzruszyli ramionami, a ja tylko kiwnęłam twierdząco głową.
-Chodź się ubrać - Kate pociągnęła mnie za rękę, przez co wpadłam na nią.
-No już - uśmiechnęłam się zabawnie i razem z przyjaciółką pobiegłam po schodach do pokoju.
-Tylko nie trza - nie dokończyłam, ponieważ moja "kochana" przyjaciółeczka trzasnęła drzwiami, jeszcze mocniej niż kiedyś - skaj - dokończyłam i uderzyłam się w czoło.
-W co się ubierzemy? - zapytała Kate, a ja w tym czasie zadzwoniłam do Drake'a i zawiadomiłam go, aby kupił jedzenie.
-Nwm - wzruszyłam ramionami i podeszłam do szafy, aby coś wybrać.
-Ej, a może to? - wskazała palcem blondynka.
-Nieee - mruknęłam i dalej szukałam.
-Ja chcę to - pisnęła ujrzawszy sukienkę.
-To bierz - zaśmiałam się, a dziewczyna wbiegła do łazienki.
Nagle drzwi się otworzyły i pojawił się Drake.
-Hej - pocałowałam przyjaciela w policzek, a ten się uśmiechnął.
-Cześć - usiadł na łóżku i przyglądał się mi - Przyjdzie trochę ludzi - zaczął chłopak.
-Dużo? - spojrzałam na niego,  a po chwili znów szperałam w szafce.
- 40 - mruknął Drake - albo więcej.
-Powiedz to Ash, żeby wiedziała - poleciłam, a chłopak jak usłyszał tak zrobił.
-I jak? - zapytała Kate, wychodząc z łazienki.
-Przefantastycznie cudownie - cmoknęłam, a dziewczyna zachichotała.
-Ta ja sobie zrobię makijaż, a ty w tym czasie się umyj i ubierz - uśmiechnęła się blondynka, a ja zabierając po drodze swoją kreację, udałam się szybciutko do łazienki.
Zabrałam szybki, ale orzeźwiający prysznic. Na ciało nałożyłam balsam wiśniowy i ubrałam przygotowaną bieliznę. Włosy wysuszyłam, a one po chwili się lekko zakręciły. Największa zaleta moich włosów? Nie muszę kupować lokówki! Na nogi wciągnęłam rajstopy i ubrałam sukienkę. Gotowa wyszłam z łazienki, gdzie czekała na mnie Kate.
-Chodź gwiazdko się umalować - uśmiechnęła się zadziornie blondynka i po chwili mnie malowała.
-Już?! - po 20 minutach zaczęłam marudzić.
-Jeszcze ostatnie poprawki - zachichotała blondynka - Chyba chcesz się podobać chłopakom, co nie? - spojrzała na mnie i pomalowała mi ust.
-Mhmm - mruknęłam.
-Gotowe - uśmiechnęła się zwycięsko dziewczyna i obróciła mnie na krześle.
-Wow - wypowiedziałam i dalej spoglądałam na swoje odbicie - Przecudownie - uśmiechnęłam się zadziornie do swojego odbicia, a Kate wybuchnęła śmiechem.
-No co? - spojrzałam na nią, unosząc prawą brew do góry.
-Nie nic - zachichotała.
-Dziewczyny! - nagle dobiegł do nas krzyk Ashley.
-Pora iść - mrugnęłam do przyjaciółki i wyszłyśmy z pokóju, a ja zamknęłam go na klucz.
Nie chcę, aby ktoś tam wchodził. A na pewno, żeby coś się tam działo. Tak jestem strasznie zboczona.
-Jess!!! - krzyknęła zdenerwowana Ash.
-No już - zawołałam.
Razem z Kate zeszłam schodami i udałam się do kuchni, gdzie znajdowało się pełno osób. Na blacie kuchennym stało pełno alkoholu, a goście z chęcią się częstowali.
-Cudnie wyglądasz - poczułam czyjeś dłonie na moich biodrach.
-Ty też... Powiedzmy - na mojej twarzy pojawił się grymas, gdy zauważyłam, że to jakiś nieznany mi chłopak.
-Masz może na coś ochotę? - przyciągnął mnie bliżej siebie, przez co na mojej kobiecości poczułam jego przyjaciela.
-Może innym razem - szybko wyślizgnęłam się z jego objęć i podeszłam do Zayn'a.
Złapałam jego dłoń, a chłopak spojrzał na mnie i wpił mi się w usta.
-Niszczysz mój makijaż - oddaliłam się od chłopaka, który wyglądał na zdezorientowanego i lekko speszonego.
-Idziemy się bawić? - zapytałam go, przygryzając dolną wargę.
-Nie rób tak - rozkazał mi Zayn, głaszcząc przy tym mój policzek.
-Dlaczego? - uśmiechnęłam się chytrze w jego stronę.
-Bo wtedy mam ochotę sam ugryźć w tą soczystą wargę - odpowiedział, a ja stałam zaskoczona spoglądając na niego.
-Dobra Malik zabieram tą piękność w swoje ramiona - Lou przyciągnął mnie do siebie i ciągnąc mnie za rękę, zaprowadził do salonu gdzie wszyscy tańczyli.
W chwili kiedy chcieliśmy zacząć się bawić puścili wolną piosenkę.
-Czy uczyni Pani tak wielki dla mnie zaszczyt i zgodzi się ze mną zatańczyć? - zapytał brunet.
-Z wielką przyjemnością, z Panem zatańczę - odrzekłam i zawiesiłam swoje ręce na jego szyi, a on swoje dłonie położył na mojej talii. Powoli zaczęliśmy się ruszać w rytmie muzyki.

-----------------------------------------
Może i nie było tyle komentarzy, ile chciałam, ale zauważyłam, że coraz częściej się udzielacie <3
Mam również nadzieję, że pod tym rozdziałem pozostawicie po sobie ślad. /Sandi :*
Czytasz - Komentujesz - Motywujesz

2 komentarze:

  1. Zajebisty rozdział *-*
    +Zostałaś nominowana do Libster Awards :)
    http://no-control-harry-styles-ff.blogspot.com/2015/03/libster-awards.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne <3 !!
    Zostałaś nominowana do Libster Awards!! :D
    http://1d-night-changes-naat.blogspot.com/2015/03/libster-awards-d.html

    OdpowiedzUsuń