wtorek, 29 marca 2016

Zawieszam bloga!

Witajcie kochani :)

Dzisiaj nie przychodzę do was z rozdziałem, ale z bardzo
ważną informacją.

Po tytule posta możecie się domyślać,
co mam wam do przekazania.
Długo się zastanawiałam nad tym, ale w końcu 
podjęłam tą decyzję.
Zawieszam bloga na bliżej nieokreślony czas.

Jestem w ostatniej klasie gimnazjum i czekają mnie
 bardzo ważne egzaminy. 
Muszę się skupić na nich, bo od nich zależy czy dostanę się 
do mojej wymarzonej szkoły.

Jest mi trochę przykro, że nikt nie komentuje. 
Wyświetleń też nie ma za dużo.
Naprawdę staram się pisać jak najlepiej. 
Staram się pisać często, żebyście mieli co czytać
 i chciałabym, żeby ktoś to w końcu docenił. 

Nie wiem kiedy wrócę do pisania, ale jestem pewna, że kiedyś to nastąpi.
Chociaż jeśli do mojego powrotu będzie tak jak jest teraz to nie wiem 
czy będzie sens prowadzić dalej tego bloga.
Chciałabym, żebyście zaczęli się udzielać, żeby liczba komentarzy i wyświetleń wzrastała.

Pamiętajcie, że nie kończę z pisaniem.
Zawieszam bloga, ale wrócę do was i będę kontynuować historię Malwiny i jej przyjaciół.

Pamiętajcie!!

W WAS JEST NAJWIĘKSZA SIŁA





1 komentarz:

  1. Nie poddawaj się będzie dobrze :-) i życzę powodzenia na egzaminach ;-) <3

    OdpowiedzUsuń